W świecie reklamy bardzo ważna jest skuteczność budowanego przekazu. Obecnie ważne staje się wykorzystywanie nowoczesnych metod przekazywania informacji, gdzie możliwe jest budowanie zarówno przekazu bezpośredniego, jak i takiego, który działa na podświadomość. W przypadku reklamy możemy zauważyć, że ludzie są coraz bardziej przyzwyczajeni do tradycyjnych form reklamy, co przekłada się na znacznie mniejszą skuteczność jaką taka reklama posiada. Z tego powodu rośnie zainteresowanie korzystanie z możliwości jakie daje nowoczesna reklama, które wykorzystuje Internet, ale również urządzenia, takie jak telefony komórkowe. W takiej reklamie możliwe jest budowanie przekazu interaktywnego. Odbiorca może oglądać film, a jednocześnie dostaje informację w postaci tekstu. Zainteresowanie reklamą przejawia się w kliknięcie w łącze, co pozwala na znacznie lepszą ocenę tego, jakie zainteresowanie wzbudziła dana reklama. W ten sposób możliwe jest lepsze dopasowanie takiego przekazu do konkretnego targetu, co wynika z informacji zwrotnej jaką otrzymuje twórca reklamy.

infopc.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułBardzo dobra nawigacja
Następny artykułSzkoły i multimedia

ZOSTAW ODPOWIEDŹ