W poważnych firmach bardzo poważnie traktuje się kwestię wyglądu pracownika. Prowadzone są analizy na przykład w takich tematach, jak wpływ kolorów ubrania na skuteczność sprzedaży produktów. Ocenia się, że wygląd pracowników ma ogromne znaczenie w kontaktach z klientami czy petentami. Mogłoby się to wydawać oczywiste układzie, gdzie klientem jest mężczyzna, a pracownikiem piękna kobieta. Jednakże nie tylko o ten stereotyp chodzi. Oczywiście jest to prawdą, że młodym ładnym paniom lubiącym nosić bluzki z głębokimi dekoltami udaje się sprzedawać więcej niż pozostałym. Mają również tak samo minimalne poparcie ze strony kobiet. Specjaliści wypracowują więc co jakiś czas odpowiednie schematy dotyczące ubioru oraz cech urody pracowników, które pozwalają na przeprowadzanie skuteczniejszych transakcji z klientami. I tak oto odchodzą w zapomnienie białe koszule w połączeniu z czarnym garniturem u panów oraz stereotypowe głębokie dekolty u pań. Zamiast tego modni pracownicy ubierają się w delikatne kolory i grzeczne fasony.

cooltural.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ